Cadılar Bayramı rekoru: 12,2 milyar dolar
ABD Ulusal Perakende Birliği (NRF) ve Prosper Insights & Analytics’in 8 binden fazla tüketiciyle yaptığı anketin sonuçlarından derlenen bilgilere göre, Cadılar Bayramı’nı kutlamayı ve ilgili etkinliklere katılmayı planlayan Amerikalıların oranının geçen yılki rakamı aşması bekleniyor. yıl. Geçen yıl yüzde 69 ile pandemi öncesi seviyenin üzerine çıkan bu oranın, bu yıl yüzde 73 ile rekor kıracağı tahmin ediliyor.
Cadılar Bayramı’nı kutlayacakların yüzde 68’i bu yıl şeker dağıtmayı, yüzde 53’ü evlerini dekore etmeyi, yüzde 50’si kostüm giymeyi, yüzde 32’si parti düzenlemeyi veya partiye katılmayı, yüzde 28’i ise çocuklarını davet etmeyi planlıyor. şeker mi şaka mı” faaliyetleri. yayınlamayı planlıyor.
Cadılar Bayramı vesilesiyle 2022 yılında 10,6 milyar dolar olacağı tahmin edilen tüketici harcamalarının bu yıl 12,2 milyar dolar gibi rekor bir seviyeye ulaşması bekleniyor. Amerikalı tüketicilerin bu yıl Cadılar Bayramı temalı kostümler, şekerlemeler, dekorasyonlar ve tebrik kartlarına ortalama 108,24 dolar harcayarak 2021’deki 102,74 dolarlık önceki rekoru kıracağı varsayılıyor.
Önceki yıllara göre daha popüler olan ve geçen yıl 3,6 milyar dolar olarak hesaplanan kostüm harcamalarının bu yıl 4,1 milyar dolarla rekor kırması bekleniyor. 2,6 milyon çocuk Cadılar Bayramı kutlamalarında örümcek adam kostümü giymeyi düşünürken; 2 milyon çocuk en sevdiği prenses karakterini, 1,6 milyon çocuk hayalet kostümünü, 1,5 milyon çocuk masalsı kahraman kostümünü, 1,4 milyon çocuk ise cadı kostümünü giymek istiyor.